Kategóriák

CégTÖRTÉNET

Az 1996-os alapítása óta a hazai piac egyik meghatározó szereplőjeként működő cégünk életében 2010-ben bekövetkezett néhány változás.

Az utóbbi években azt tapasztaltuk, hogy a megrendelő oldali igények komoly fejlődésen mentek keresztül, amit egyrészt a technikai haladás, másrészt a válság indukált. A korábbi egyedi, eseti megoldások mellett megjelent és azóta is dinamikusan növekszik a komplett rendszerek iránti igény, mely részben az informatika, a digitális világ mindent átható begyűrűzésének tudható be (mind a vezérlés, mind az adatkezelés oldaláról). Ezekre a kihívásokra úgy éreztük, hogy nekünk is választ kell adnunk.

Az AQUA-TERRA Lab Kft.-nél 2010-ben tulajdonos és ügyvezetőváltás történt.

Cégünk ügyvezetője Hencz László okleveles vegyészmérnök.

Belépésével Magyarország egyik vezető informatikai klasztere és számos cégének szakmai támogatását tudhatjuk magunk mögött.

2012 november 1-étől kettős ügyvezetés került bevezetésre. Hencz László ügyvezető igazgató mellé Bősze Gábor került kinevezésre második ügyvezető igazgatónak

 

Szorosan vett üzleti tevékenységünket három üzletágba szerveztük:

 

Labor üzeltág

- Labor üzletágunk palettáján továbbra is megtalálhatóak az immár hagyományos hordozható, terepi, vízanalitikai műszerek. Kínálatunk bővült az általános laboreszközökkel, valamint a biotechnológia, molekuláris és mikrobiológia műszereivel. Ma már komplett laboratóriumok megtervezésére és felszerelésére is vállalkozunk: a bútoroktól, elszívófülkéktől a speciális igényeket kielégítő műszerekig, laboreszközökig.

  • Vezető: Schüll Zoltán
  • +36-30-471-6859

  

K+F üzletág

 

  • Vezető: Rönkös Ferenc okleveles vegyészmérnök
  • +36-30-319-2697

 

Szerviz

- A szerviz feladataink nemcsak a garanciális, hanem az azon túli időszakra is kiterjednek. Az előzőekben ismertetett sokrétű munka nem képzelhető el megfelelő szervizháttér biztosítása nélkül.
Több gyártó készülékeinek kalibrációját szervizünk végzi.

 

  • info@aquaterra.hu
  • +36-88-568-710



 

A partnereink jobb kiszolgálása, igényeinek magasabb szintű kielégítése, az intenzívebb kapcsolattartás érdekében a veszprémi központunk fejlesztése mellett létrehoztunk egy budapesti irodát is!

 

 

    • További változások az Önök jobb kiszolgálása érdekében:
  • Külföldi szállító partnereinkkel együttműködve képzési programot indítottunk, ahol mérnökeink és ügyfeleink mérnökei a legújabb eszközöket és technológiákat ismerték, illetve ismerik meg.
  • Megújítottuk teljes eszközparkunkat, számos új eszközt és műszert szereztünk be demonstrációs célra.
  • Raktárkészletünket megnöveltük ügyfeleink napi igényeinek kielégítésére.
  • Átalakítottuk kommunikációs infrastruktúránkat a partnereinkkel történő hatékonyabb kapcsolattartás érdekében.

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére bármely, a szakmai kompetenciánkba tartozó kérdés, kívánság esetén.


Kosár  

termék A kosár üres

QR